Herní průmysl je obrovský. Je dokonce větší než filmový průmysl – dokážete si to představit? A to znamená, že pokud jste podnikatel nebo majitel firmy, můžete zde vydělat velké peníze. Stále více hráčů prodává své výrobky online s velkým úspěchem a stále více výrobců je vyrábí. Dropshipping, tedy tisk herního zboží na vyžádání, zažíval rozkvět zejména během epidemie Covid-19 a jeho popularita je stále vysoká a v dohledné době neopadne. Spolu s nárůstem popularity herního průmyslu se zvýšil i počet hazardních her. Obzvláště populární mezi nimi zachytil stránky, které nabízejí otočení zdarma žádný vklad, jako je: https://csgame.cz/spiny-zdarma/. Herní průmysl nabízí celou řadu možností zboží, takže si každý najde něco podle svého gusta.

Herní průmysl dnes

Herní průmysl je na vzestupu a totéž se očekává i v nadcházejících časech. V první řadě jsou to online hry, které jsou mezi hráči oblíbené. Online hraní nebylo nikdy tak populární jako v současnosti. V posledních měsících došlo k nárůstu prodeje také v segmentu hazardních her. Mnoho lidí považuje hazardní hry v casino online cz za dobrou příležitost, jak se věnovat zajímavé a pestré zábavě. Hra ve virtuální herně nevyžaduje velkou přípravu. Hazardní hry na četných výherních automatech na internetu se však pro mnoho lidí staly také alternativní volnočasovou aktivitou, která jim umožňuje rozptýlit se v době pandemie.

Svět hazardních her v číslech

Rostoucí obliba mobilních zařízení a masová dostupnost her na internetu, stejně jako inovace v oblasti hardwaru i softwaru, ovlivňují růst globálního trhu s hrami. Kromě toho je dalším trendem, který na herním trhu nabírá na síle, rostoucí počet mobilních her a her pro prohlížeče, které nabízejí obchodní modely free-to-play. Koronavirus tvrdě zasáhl kybernetické sporty: všechny offline turnaje byly zrušeny a mnoho prodejen bylo nuceno dočasně zavřít. Růst trhu se však zpomalil jen na chvíli: ESports nyní probíhá prostřednictvím tolika různých kanálů, že se vždy tak či onak dostane ke svému publiku.

Dílčí trh s oděvy pro kybernetický sport je jedním z nejdůležitějších zdrojů příjmů. Oblečení má dnes nesčetné podoby – někdy je více zaměřeno na funkčnost, jindy na neformální streetwear. S rostoucí popularitou kybernetického sportu zaznamenává herní trh ještě větší růst. Očekává se, že celosvětový trh s hrami dosáhne do roku 2026 hodnoty 287,1 miliardy dolarů, přičemž složená roční míra růstu (CAGR) mezi lety 2021 a 2026 dosáhne 9,24 %.

Jaké jsou nejoblíbenější produkty, které se mimořádně dobře prodávají?

Analýza nejprodávanějších produktů pro hráče ukazuje, že se nejedná o žádné překvapení: trička a mikiny jsou absolutními vítězi mezi všemi produkty. Koneckonců, kdo by neměl rád trička? Šílenci! Totéž platí pro mikiny a kapuce, přičemž ty druhé jsou v oblasti hráčských doplňků naprostým velmistrem.

Jakých je 5 nejprodávanějších produktů pro hráče?

Především pohodlí: trička, mikiny s kapucí, mikiny s kapucí a mikiny;
Příslušenství: samolepky, kryty na telefon;
Klobouky, ponožky a masky na obličej;
Nápoje: hrnky, láhve na vodu;
Bytové dekorace: plakáty, polštáře a přikrývky.
Vzhledem k této pandemii není překvapením, že vedle oblečení patří mezi nejoblíbenější předměty pro hráče také bytové dekorace, jako jsou polštáře, polštářky a fleecové deky s potiskem. Neměli bychom zapomenout ani na personalizované láhve na vodu, které pomáhají uhasit žízeň. A také samolepky. Samolepky, kterými si vaši fanoušci mohou vyzdobit herní notebooky, telefony a cokoli dalšího, co si lze představit.

Jaká je vaše oblíbená barva mezi herním příslušenstvím?

Jaká barva se většině lidí vybaví jako první, když si představí hráče a streamery? Samozřejmě černá. A neonové. Přesně tak, nejprodávanější jsou černá + neonová a bílá + neonová nebo jiné jasné barvy. Nezapomeňte také na sublimaci nebo tzv. celoplošný potisk, kdy je oblečení pokryto vzorem od švu ke švu. Mezi nejoblíbenější potisky, které lze aplikovat na zboží, patří loga, grafika a samozřejmě slogany a úvodní věty.

Gaming merch je něco, co by měl mít každý fanoušek

Herní zboží se stalo velmi populárním od počátku počítačových her. Souvisí to s tím, že fanoušci chtějí vyniknout, a tak si kupují nejrůznější zboží. V současné době, vzhledem k současné situaci ve světě, se hry dočkaly nové vlny popularity a zcela očekávaně i zboží. Pokud jste opravdoví fanoušci, určitě už dlouho vlastníte nějaký předmět související s touto hrou – a to je docela fajn!